Jag lever…

Tjoho tjejer! Tänkte bara tala om att jag lever – jag håller på som bäst med några ”hemliga” DT-grejer eftersom jag nyligen fick ett nytt smaskigt paket med höstpapper från Inkido, julpapper från Bo Bunny och lite fantasyaktiga papper från Prima tillsammans med en drös dekorationer. Jag återkommer så snart jag bloggat mina alster i DT-bloggen! 😛 Här kommer en liten kik på vad som låg i paketet…allt finns hos Scrapgalen förstås!

Noel - Original

Noel - Joy

Holiday Celebration - Poinsettia

Mathea - Coral

Autumn Friendship - Anita

Love Letter Roses - Rose Quartz

Fairy Flora - Pixie Garden

Fairy Flora - Rub-ons

Tuscany - Seaside

Chipboard Buttons - Vintage Valentines

Plain Chipboard Elements - Butterflies

 

Kram!

One thought on “Jag lever…

Kommentera

