Äntligen lite godis!

Jag som aldrig vinner utlottningar har vunnit en finfin blog candy i Mys/ScrapMyrans blogg, woooow! Kolla:

Paketet innehåller:
1 Stämpelset (Nikki Sivils)
1 stämpelset, trädgård (Imago)
1 stämpel, palmer
1 paket metalldekorationer, klockor (Tim Holtz)
3 paket blommor (Prima)
2 pärlswirls (Prima)
4 paket halvpärlor (Prima och Reprint)
3 paket Tiny alphas (Cosmo Cricket)
1 paket brads, metall (Reprint)
1 bukett liljor
4 st Pins (Maya Road)
8 st Fåglar (Maya Road)
2 m rosa organsaband
1 Bingokort (My Minds Eye)

Behöver jag säga att jag är toppenglad? Mina färger och min typ av dekorationer… Tusen tack My!

5 thoughts on “Äntligen lite godis!

Kommentera

