Presenter, presenter!

I’m rich I tell you! Håll i er tjejer, för här kommer en riktig bildkavalkad!  Jag ber redan nu om ursäkt om jag har råkat blanda ihop sakerna från er – hojta till i så fall om ni på ”er” bild ser något som inte ska vara där, eller som fattas!

Först ut är alla paket från Födelsedagsswapp 09-10 på Svensk Scrapbookings forum!

De här godsakerna är från min vän Bellamio. Hon bestämde sig för att ge mig presenter för liite mer än de femtio kronor som vi avsatt för presenter i swappen 😉 men vi är ju vänner ”i verkligheten” också så ingen behöver få panik och tycka att de själva köpte för lite. En fjärilsstans (hett efterlängtad), Pearl Maker i färgen Kristall, blingswirl, inkidospets, tejp och lite utstansat a la Tim Holtz. TUSEN TACK!

Jag måste faktiskt visa några fler bilder från Mios presenthög – kolla här va! Vilket konstverk!

Jag är helt stum… Hennes egen kommentar om den blev ”Den blev inte så hög som den skulle ha blivit så det är ingen cupcake, bara en vanlig svensk muffins”. 😀

Och här är en handgjord ask med utstansade godsaker i grungeboard. Underbar den också! Hur orkar hon?! Jag får huvudvärk bara jag tänker på att vika en ask… Allt jag gör med askar är att äta choklad ur dem. 🙂

 

Detta fina är från Ica86 – vit crackle paint (Perfekt, min burk tog slut häromdagen!) och en jättefin stämpel. Tusen tack!

Denna present är från Jema30 – en olivgrön distressdyna och dessutom ett gäng bokstäver från mitt favoritalfabet Haunted. Tusen tack för dynan och för att du tog dig tid att stansa ut till mig!

Från Anna S kommer denna gåva – dubbelhäftande tejp och en fin blå pearl maker! Tack!

Scraplinda gav mig en bunt ljuvliga rosor som jag förmodligen aldrig kommer våga använda för de är alldeles för snygga 😉 och en mörkblå distressdyna. Tusen tack!

Av Mimic fick jag mumsiga Tim Holtz-grejer och en knallcerise spets! Tack!

Detta läckra paket kom från Petra/peu – sammetslöv, lila blommor och en vacker stämpel (till ;-)). Tusen tack!

Kat bjöd på både rååsa thickers, massa utstansade löv (de syns bättre på uppsamlingsfotot längre ner) och två stämplar från Vilda Stamps. Tack tack! 😀

Av goa Maiden fick jag en cool retro-pinuppa i den stilen som jag älskar 😉 och så lite söta körsbärsblommor. Tusen tack!

Här är alla era samlade kort på den tavellist där de står nu! Wow! (Bilden är klickbar.)

…Och här är alla fina presenter samlade. Jag ser faktiskt direkt en sak som inte hör hemma – den turkosa pearl makern fick jag från min DT-kollega Ulrika W så den ska inte alls ligga där, ooops!

UPDATE! Nu har jag även fått paket från Citronlime med fina turkosa blommor och chipboarddekos! Tusen tack!

…Och även från SofiaH, som gav mig ett läckert kort och en distressdyna. Tack!

TACK TACK TACK tjejer för alla fina presenter! Ni har verkligen lyckats hitta fina saker och jag är så nöjd! Massa kramar till er!

**********

Nu förstår ni, nu kommer nästa laddning! 😉 Detta har jag fått från mina härliga och begåvade DT-kollegor och min DT-mamma förstås.

Gulliga ScrapGalen-Petra vet precis vad en Anneth behöver – massa kladd och klet! Distresser, crackle paint och perfect pearls, mums! Tack så mycket vännen!

Det här läckra kommer från Lillblomman – wellpapp, fina filtdekorationer, coola band och dekorationer i svart och rött. Inget pluttegulligt så långt näsan räcker. 😉 Tusen tack sötnos!

Ni måste kika lite närmare på hennes kort för det är något alldeles extra – fyrkanterna är av inkad och stämplad grungeboard och de är fastsydda på kortet. Wow!

Ulrika W förstår minsann mitt Bo Bunny-behov! (/missbruk) 😉 Massa härliga papper och rub-ons från serien Block Party, och två pearl makers, en svart crackle paint och ett alldeles ljuvligt kort. TACK!  

UPDATE:  Även den här glimmer screenen från Tattered Angels damp ner ett par dagar senare från Ulrika – du e la för goo vännen!

…Och Christel har koll på min kärlek till stämplar – och vilka stämplar sen! Två Inkido och två collagestämplar från Forma Hantverk… Härligt röda körsbärsblommor hade visst smugit sig med också. Tusen tack!

UPDATE! Även goa Catta, nykomlingen i vårt DT-gäng, skickade en paket. Kolla in vilka härliga stämplar från Vilda Stamps!

Kortet är värt lite extra uppmärksamhet – ser ni att motivet inte är stämplat utan ritat för hand? Jo då, det är minsann Catta som har tecknat de coolsöta motiven från Skymning Design!

Det är nästan så jag tror att ni allihop talat ihop er och sen smugit in en övervakningskamera i lägenheten och suttit och råstirrat genom den för att lista ut precis vad jag gillar och behöver. (Eller så är det för att min önskelista var typ två meter lång och väldigt detaljerad.) 😀

***

It ain’t over ‘til the fat lady sings!  Jag fick även två överraskningspaket:

Linda skickade både urgulliga stickers med köksmotiv i vintagestil (men jag är besviken över att det inte medföljde några hemmagjorda cookies ;-)), en färgexplosion till kort samt fina blommor och löv. Tusen tack vännen!

Roolz skickade ett fint kort och ett halsband, som jag tror är handgjort? Himla coolt och välgjort är det i alla fall!

En närbild… Riktigt coolt! Tusen tack tjejen!

Här är en bild på alla födelsedagskort samlade. Glass och ballonger till er tjejer som gjort min dag så speciell! KRAM!

Till sist måste jag också visa det här – skatter som jag plockat från era inslagningar och förpackningar. Man är väl scrapnörd! 😉

Kram på er!

 

8 thoughts on “Presenter, presenter!

  1. oj, oj, oj, det var minsann ingen dålig presenthög det där.. *ler*

    japp, halsbandet är handgjort.. tack, hoppas att du tycker om det.. 🙂

    ha en fortsatt trevlig dag.. kramis

  2. nu kommer du verkligen dansa hela kvällen med dina scrapsaker 🙂 mycket fint ju… men nyfiken är ja ju vad man använder dom TH grejerna du fick av mimic (sprocket gears) kram kram

  3. haha det var fan att jag inte tänkte på det. 😛 Annars hade det ju varit perfekt. *S*

    Jag var lite osäker på stickersarna (öh stavningen?) först, det stod ju att du inte gillade såna men jag tyckte att dessa var så söta så att jag stoppade in dem i alla fall i paket.
    Och åter igen grattis på din dag vännen!

  4. Grattis igen vännen!!! Hoppas du haft en fantastisk födelsedag…

    Åh, så mycket fint du fått!!! Det blir roligt nu hela hösten när du ska sitta och leka med allt det här, hihi…

Kommentera

