And the winner is…

Flera tjejer nappade på min lilla Tingtura-tävling och fyra av dem skrev både kommentar här i bloggen och laddade upp sitt bidrag hos Tingtura precis som man skulle. 😉 Bra jobbat tjejer! Är djupt imponerad av era alster!

Jag har använt mig av en random number generator och fick fram en vinnare som blev…

Nu har jag laddat upp mitt bidrag hos Tingtura på Facebook. Gulligt av dig att göra utmaningen lite extra!

Alltså Elina, som har bloggen Elinas Gottåblandat. Grattis säger jag till dig! 😀 Jag planerar att shoppa lite strax efter min födelsedag nu på onsdag, så jag väntar lite med att packa ihop ett vinstpaket tills nästa vecka någon gång. Hör av dig med din adress till anneth.strinnhlm@hotmail.com!

Kram Anneth

One thought on “And the winner is…

Kommentera

