Tävlingsbidrag till Tingtura och en utmaning till dig

Tingtura Design har, som jag redan nämnt HÄR, en skojig tävling på Facebook där det gäller att skapa ett alster med:

1. Minst en tingturastämpel och
2. Med tema GRÖNT (fri tolkning).

Jag tolkade grönt som, eh, massor av grön färg och lite sommarkänsla med blommor och fjäril. Som vanligt använde jag en miljon stämplar, distresser, mist, stickles och lack…oftast när jag använder Tingturas stämplar så påminns jag om hur skoj det är att scrappa, de inbjuder till lek och kreativitet! Lööve them!

Nu har jag en utmaning till dig! Jag vill att också DU är med och tävlar! Gör ett kort efter tävlingskriterierna och ladda upp det på Tingturas facebooksida innan sista juli då tävlingen går ut. Sen skriver du en liten kommentar till detta inlägg så är du med och tävlar om en liten RAK med några tjusiga blommor från Prima, ett Tiny Alpha och kanske lite annat smått & gott… Jag har inget vinstintresse i detta, är inte DT hos dem eller så – jag håller helt enkelt på att vakna upp efter en scrapblock och vill ha massor av ny inspiration, så kom igen! 😀 Har du frågor om Tingturas tävling, kika här.

Kram Anneth

6 thoughts on “Tävlingsbidrag till Tingtura och en utmaning till dig

  1. Härligt gröööönt kort!
    Dessvärre kan jag inte vara med på utmaningen då jag inte är med på FB… 😦

    Sitter å tittar runt hos dig å letar lite inspiration till att göra ditt födelsedagskort!! 😀 Det är ju nära nu….
    Kram

  2. Blev så inspirerad av din utmaning att jag gjorde ett bidrag. TACK för utmaningen!

    UNDERBART kort du gjort! Härliga färger.

    Oh scrapblock är inte skoj.
    Gött att den är över och visst är det härligt när man kommer ur den med massor av ny inspiration. 🙂
    Trevlig fredag.
    Kram SasSa

Kommentera

