Säljer lite Copics

Nu säljer jag av lite saker! Svara med en kommentar så skickar jag mail – frakt tillkommer så klart. Jag kommer nog att fylla på  efter hand som jag rensar, så håll utkik… Jag säljer samma saker inne på Svensk Scrapbookings forum så det är först till kvarn som gäller.

[Tjoff sa det så såldes det mesta. Just nu är det bara Copicsen kvar, men håll utkik som sagt. ;-)]

 

Copic Ciao, helt nya! Fick med dem i ett stort set men gillar inte just dessa nyanser.

* Y11 Pale Yellow
* YG00 Mimosa Yellow
* G000 Pale Green – Såld
* RV06 Cerise

35 kr st (annars kostar de 45 kr st på de ställen jag hittar som säljer i Sverige)

5 thoughts on “Säljer lite Copics

  1. Blir så himla nyfiken så jag måste bara fråga: Varför säljer du din stampscrubber? Den är ju det bästa som uppfunnits på det området, eller har jag missat nåt??

    • Haha! Ja den är bra, men jag stämplar i princip alltid med distressdynor numera och den färgen lossnar bara jag sköljer av stämplarna i ljummet vatten. Jag behöver inte stå och skrubba liksom. 😉 Samt att vi möblerar om här hemma och jag säljer av allt jag kan för att få råd med praktisk förvaring och annat till nya pysselhörnan.

  2. Hej!

    Har velat prova Copics, men vill inte köpa ett helt set innan jag provat. Är du nöjd med dem? Kan jag köpa pale green- färgen för att testa?
    MVH Sabina

Kommentera

