Yeay, it works!

Testing, testing… Vi har köpt scanner och jag prövar hur man ska göra. Lite suddigt blev det men jag gillar hur enkelt det var!

Här har jag stämplat på det där inkidocardstocket som jag pratade om i ett par inlägg längre ner; riiktigt fint blir det! Har beställt tio ark från Mians Scrap & Design för det var väldigt roligt att leka med dem. 😉 12 kr styck kostar de (usch) och man får maila Mian och be om dem, för de ligger inte uppe i webbshoppen.

Jag fick förresten svar från Inkido att jag inte blev DT där. Det hade jag nog inte trott heller och jag var ledsen i ungefär tre minuter. Sen kom min man och pussade mig och sa att han minsann gillade mina alster. Då blev det bra igen. 😀

Jag är lite off när det gäller pyssel just nu. Svensk Scrapbookings CC (scrapträff via nätet) pågår för fullt och det är mängder av roliga utmaningar, men jag vet inte riktigt om jag orkar hoppa på. Jag håller ännu en gång på med att gå igenom mina grejer, sorterar, säljer, tar hand om alla spillbitar (stansar fjärilar för fullt)…det känns skönt, jag får en överblick över vad jag har och vad jag behöver. Kanske kan det ge mig glädjen tillbaka och rycka upp mig ur den där känslan av att allt jag gör blir hafsverk som ser ungefär likadant ut. :S

Nu ska vi grilla på balkongen med vår fina elgrill! Kram på er!

One thought on “Yeay, it works!

Kommentera

