Lite shopping

Hej på er! Jag sitter och njuter av ledighet och kaffe, och väntar på att maken ska vakna (han har jobbat natt så det dröjer nog ett par timmar till) så att vi kan resa till min hemstad Lysekil. Skönt med bästkusten i ett par dagar! 😀

I går kom skattepengarna – till och med jag, som bara haft ett litet ströjobb det senaste året, fick 350 kr tillbaka, och de shoppade jag snabbt upp förstås:

En Circle cutter från Martha Stewart – jag har sålt min Cuttlebug samt alla dies och Spellbinders (köpte schnygga jeansshorts & turkosrutig skjorta som bröllopsdagspresent till maken för pengarna :-)) och tänker att denna får ersätta det enda behov jag egentligen har av att kunna skära ut former.

…Och så denna, en Royal Butterfly från Landstokens 30% rea. Har många idéer när det gäller denna…vill stansa ut i OH-plast bland annat. EDIT: Skit också, den var slutsåld. 😦

Kan även visa er två enkla, snabba kort med Jazmyne-papper från Bo Bunny:

Den här typen av kort gör till och med jag på en timme. 🙂

Kram på er!

 

Kommentera

