Jippie tjohej!

*Pekar nedåt* Jag vann faktiskt Scrapmyrans bloggpartyutmaning med layouten om min DT-mamma Petra, och kan därför vänta hem detta fina:

Jätteglad blev jag, tusen tack! 😀

Just nu sitter jag och knåpar med utmaningarna som delats ut till oss som lystrade till Inkidos DT-call. Så här ser kittet ut som anlände häromdagen:

Det känns lite konstigt när jag sitter här och grejar; jag föreställer mig att det just nu finns typ 800 andra scrappare utspridda i flera länder som målmedvetet och proffsigt sätter saxen i precis samma kit som jag har fått, och att jag har ca. 0.01 % chans att få denna plats. 😀 Nå, även om det är så så skit samma. Jag har roligt!

Jag har gjort ett ”mästerverk” (den LO som goa Camilla vann i min utlottning, för övrigt ;-)) och håller på med en bröllopslayout, som är utmaning nr. 2. Mystiskt nog har en del av titeln, som jag satte på förut, försvunnit spårlöst medan vi åt middag. Nästan så jag börjar misstänka att hunden har tuggat i sig chipboardbokstäverna E och Y. :-S Eller så är det några av de 800 andra scrapparna som smyger omkring här och försöker sabotera, haha. *ser paranoid ut och beväpnar mig med en stekspade* 😛

Jag ska nog softa hela eftermiddagen, sola på balkongen och scrappa lite mera när det börjar bli kyligt. Har en utmaning kvar, att skapa med enbart saker ur kittet som jag fått. Det blir ett kort tror jag. 🙂

Kram på er!

3 thoughts on “Jippie tjohej!

  1. Vilket mysigt kit du/ni fått 🙂 men du behöver utrusta dig med rätt känsla för vad du faktiskt är kapabel till för i mina ögon har du precis lika stor chans att kamma hem en plats som alla de andra, du är en otroligt duktig scrapkonstnär 🙂
    Kram och stort lycka till!!
    …att ha roligt är ju trots allt det absolut viktigaste… 🙂

  2. jaha okej, jag trodde det var en pik mot mitt inlägg först, hehe.
    Men då förstår jag verkligen att du blev upprörd, för det där är ju väldigt elakt som du säger. Förstår inte hur man kan sitta och säga så elaka saker om en gemensam vän, som dom kallar sin vän dessutom. Det hade faktiskt jag också reagerat på, och sen oavsett vilken smak man har så behöver man inte sitta och klanka ner på någon oavsett storlek på det sättet.
    Men det är jättebra att du trivs som du är just nu, dessutom är det ingen storlek där man räknas som väldigt stor heller men det viktigaste av allt är att man känner sig snygg i hur man ser ut och att man mår bra! Så skit i vad andra säger om hur man ska se ut så länge Du trivs med det och att Kristofer gör det, för det är ändå det enda som spelar roll! Hade jag känt mig snygg när jag låg i ett par större storlekar så hade jag ju stannat där, men jag längtar så otroligt efter att ha kroppen jag alltid drömt om.

Kommentera

