Världens bästa

Ja, jag erkänner! Jag skickade aldrig någon present till min goa DT-mamma då hon fyllde år för vi behövde lägga pengar på annat just då. Surt…födelsedagar är viktiga för mig och jag älskar att ge bort fina saker. 🙂 Nu när jag ändå tänkte skicka in presentationslayouten till Petra så tänkte jag passa på att sända med en liten hyllnings-LO till henne. Då gör jag dessutom två flugor på smällen eftersom den är gjord efter en skiss till Scrapmyrans blogpartyutmaning. 😉

Wellpapp, mist, ståltråd och massor av crackle accents. Jag lyckades inte beskära den helt hundra, för underst är det kanske två mm vit wellpappkant som balanserar den vita revan upptill väldigt fint – men det är en petitess. Nöjd blev jag i alla fall, och så hade jag roligt när jag gjorde den. Jag kollade på minst tre avsnitt House M.D under tiden, tror att den misantropiske läkaren har bra inverkan på mitt skapande. 😉

***

För övrigt håller jag på att vänta på ett materialkit från Inkido – jag spontanansökte till deras DT-call för ett tag sedan och fick nu besked om att jag ”gått vidare” i uttagningen, men att det var så många snygga bidrag att vi som höll för första gallringen ska få tre uppgifter: scrappa enbart med inkidoprodukter (därav kitet som vi får hem gratis), scrappa med tema bröllop och, sist men inte minst, scrappa ett mästerverk. Håhå jaja. Jag är inte det minsta nervös faktiskt. När jag kikar in i Inkidos blogg så tycker jag att det är så himla duktiga människor där, och så har många av dem massa spellbinders och stansar  att leka med. Jag gör ju ofta saker för hand, kluddar & kladdar, och tycker att min stil inte är lika elegant och ren som hos dem i det nuvarande designteamet. Jag tror de väljer någon som harmoniserar bättre med det övriga teamet, så jag ska bara ha skoj när jag gör dessa uppgifter och glädjas över gratisgrejer. 🙂

Nu ska jag iväg och posta lite grejer som jag sålt på Tradera. Kram på er!

/Anneth

7 thoughts on “Världens bästa

  1. Kul att du ville lifta min LO, och med superfint resultat dessutom =) Låter väldigt klokt att bara ha skoj med bidragen till INKIDO. Tycker att det skulle vara skoj om de vågade ta in någon som kan visa att allt inte måste vara gulligull och tillrättalagt utan att det finns andra användningsområden för deras produkter =)

  2. Hallojsan!

    Tack tusen tusen söta du för det fina kortet och den fina gottepåsen! Blev så oerhört glad och förvånad!!!! Så himla sött!

    Jättefin lo om Petra!! Kramar!

  3. MEN……!!! Supergulliga du! Åh vad glad och smickrad jag blev nu! 🙂

    Och jag håller verkligen med ScrapMyran. Inkido borde hellre se till att ta in någon som kompletterar deras nuvarande team med en stil de inte redan har snarare än att ta in någon som har samma stil. Hoppas att det blir du vännen!

    Stor kram och TACK!

  4. Jag hoppas verkligen inte jag får det, men jag har ändå lite lösare hud på magen utan att det hänger sådär löst du vet, därför som jag är så orolig, jag vill ju att det ska försvinna och jag vet ju att något som försämrar hudens förmåga att dra ihop sig är bristningar, iaf om man googlar runt så står det de… nu har jag ju inte haft några på hur många år som helst men jag har gamla som bleknat och blivit hudfärgade typ, jag har förvisso aldrig sett dom själv på mig när dom uppstod men ser att jag har gamla blekta. Men jag kämpar på så får vi se hur långt jag kommer med det. Har iaf börjat smörja in magen varje dag nu med lotion. Jag väntar på en tummy gel från oriflame, som ska strama upp huden men vet inte om den kommer hjälpa.

    Förresten får säga grattis till att du gått vidare i deras uttagning, jag hoppas stenhårt på att du vinner! 🙂
    Du e ju sjukt duktig på det här med att scrappa. 🙂

Kommentera

