Presentationslayout

Eftersom Scrapgalens ursprungliga DT-team nu är inne på sitt andra år kändes det lämpligt att skapa ytterligare en presentationslayout! Dessa ska sedan skickas in till Petra och hänga med på träffar och sådant. Min LO blev en orgie i Bo Bunnys Mama-Razzi.

Jag har inte använt några beskrivande ord på min (de fick liksom inte plats) men OM jag hade gjort det hade jag nog skrivit:

  • 29 år and loving it
  • Klänning & strumpbyxor
  • Glimmer mist
  • Bones, Criminal Minds, House M.D.
  • Turkos, vit, lila, svart
  • Bo Bunny
  • Wellpapp
  • Grapefrukt
  • Magisteruppsats

Ja som ni ser, både wellpapp, turkost och mistat är flitigt representerade.

Den här stjärnan har jag mistat, sytt runt för hand och därefter framhävt lite extra med Clear Rock Candy, ni vet sådan där genomskinlig crackle paint. Vet inte om jag gillar det eller inte, men effekten blev rätt cool.

Nu ska vi snart åka och månadshandla, det ni! Kram på er!

3 thoughts on “Presentationslayout

  1. Jätte fin Lo helt klart. Jag måste försöka göra en Lo med mig själv snart. Jag är aldrig med på kort själv känner jag. Som sagt jätte snygg Lo.

Kommentera

