Och vinnaren är…

I min lilla utlottning för att fira 20 000 bloggbesök anmälde sig 17 personer. Inte illa pinkat! 😀 Jag har nu valt en vinnare och det blev…


…Helt enkelt nr 1, tyckte den där nummergeneratorn. Det innebär att Camilla kan se fram emot att få välja ut ett foto som hon vill få scrappat av mig! Vad kul, grattis! 😀  Maila mig på anneth.strinnholm@hotmail.com med det foto du vill att jag ska scrappa och så din adress förstås. Jag måste framkalla fotot först (har ingen fiffig fotoskrivare) så det kan ta lite tid innan layouten är klar – men den kommer!

Kram på er och tack för att ni kikar in hit!

One thought on “Och vinnaren är…

  1. Wiiiiiiiiiie… JAG ÄR SÅÅÅÅÅ glad….. =)
    Hmm ser att jag är inloggad på pysslotekets blogg men men du vet att det är jag! =). Tror nog att det kommer en bröllopsbild att scrappa ;).

    TACK TACK TACK

    Kraaaam

Kommentera

