Blää…

Min layoutförvaring är en mycket sorglig historia – de jag gillar mest sitter i mitt enda album, men de övriga har legat staplade ovanpå varandra i en hög. :-S Jag köpte ett trettiotal plastfickor på CountryScraps rea för att få ordning på eländet, och idag kom de hem.

Jag sitter nu här och går igenom mina layouter, och inser hur fruktansvärt FÅ jag egentligen är nöjd med. Det är några av de senaste med Mama-Razzi, några med min vän Tina, kanske någon bröllopslayout…that’s it. På många layouter har jag med någon detalj som jag gillar, men helheten känns fel och ful och oproffsig. Känner ni också så, är ni helnöjda med det ni skapar eller känns det som att många alster lika gärna kunde få landa i pappersåtervinningen?

Blir ju riktigt depp av detta, haha! 🙂

Kram på er!

2 thoughts on “Blää…

  1. Neeeeej, tok heller inte slänga! Så är det med processen man gillar det man skapat senast och ”skäms” lite för gamla! Tänk på att just då tyckte du säkert om dem och det är ngt som du lagt mycket tid och tanke på! DET är värdefullt! Så in med alla och sätt in dem i album på sikt och spara för framtiden! Kramar!

Kommentera

