Grungeboard, mist och bröllop

Nu kommer den där layouten som ni fick smygkika på häromdagen. 🙂

Sara och Björn. Älskar fotot!

Hemmagjorda, mistade blommor.

Coola Prima-bokstäver satta lite omlott med glue dots och 3D-kuddar.

Mistad och distressad grungeboard. Använder alldeles för sällan grungeboard, det som är så roligt! Måste använda det mer…

På denna LO använde jag dock en hel del, som synes… 🙂

Tillbaka till grötfrukosten. Idag kommer äntligen Älskling hem efter flera dagars hemvärnsövning. Visst, jag klarar mig fint och roar mig själv, men jag sover dåligt utan honom och saknar alla kramar och skratt. Bara att få sitta i TV-soffan tillsammans, vilken lyx egentligen.

Kram på er!

 

7 thoughts on “Grungeboard, mist och bröllop

  1. Svar: haha vad skoj. Jag fick bara för mig igår att jag skulle göra ett par kort under tiden som jag tittade på en film. Och kom på tänka på dig!

    Och vilken underbar LO! Fotot är enormt med, det verkligen lyser kärlek ur den!

    Och vad härligt att mannen din är hemma igen! Man känner sig nästan halv utan dem.

  2. Men du, den är helt underbar!! Är det Tim Holtz nya dies, de där swirlsen? Så snyggt med ränderna som matchar det randiga papperet!

    Kram Helén

    P.S. Tack för stämpeln, den var kanon!

Kommentera

