En svartvit layout

 

Kolla här, coolt va?! Bara svart och vitt, men med en liten, liten silvrig detalj (pärlbradens infattning). Det är ett bidrag till Scraplyckans månadstävling där man bara fick använda just svart & vitt plus en accentfärg. Det är fantastiskt duktiga Bellamio som lärt mig hur man skulle vecka ”spetskanten”, all cred till henne! 😀 De fina papperen har prinsesstema och kommer från Adornit – de kan hittas hos Scrapgalen så klart! (I serien finns både coola papper i grått, vitt och svart och lite gulligare i rosa och lila).

Okej jag erkänner. Just nu är det faktiskt jätteroligt att tävla! Jag vann minsann denna tävling, det var jätteroligt! Vissa alster håller man ju mer kära än andra och det som vann betyder lite extra för mig. Det gäller nog många av de alster där jag kladdar och river och testar olika saker, faktiskt… 😉

Nu ska jag se om det går att äta fler ostbågar utan att magen spricker! Kram på er!

2 thoughts on “En svartvit layout

  1. Härlig! Tokgillar svart-vita kombinationen!!! Gillar att skapa i den kombinationen själv också men så här fint kan inte mina händer skapa :o)

    Ha det bra!

Kommentera

