Tävlingsbidrag till Scrapperiet

Haha, bara för att jag sa i ett tidigare inlägg att jag inte tävlar så värst mycket så dyker plötsligt den ena intressanta utmaningen efter den andra upp. Nu har jag gjort ett bidrag till Scrapperiets lifttävling – som ni kan se om ni klickar på länken så är min LO nästan identisk vad gäller upplägget och temat, men jag kände att om den nu skulle handla om mig själv så ville jag avvika från de ljusa färgerna i det söta originalet och göra min version lite ruffigare. 🙂

Väldigt enkel, men med lite roliga detaljer ändå. Silverembossat bubbelplastmönster, ruggade kanter, 3D-kuddar under några av cirklarna, massa 3D-lack…

Här fick jag använda min nya spets och min nya glimmermist i en ljust turkos färg. Just nu gillar jag färger som både är glada och lite murriga – tänk Karibien, med orange, turkost, limegrönt, vitt…

3D-lack. *pust* Det tog tid, men jag gillar den lilla effekten av alla små ”bubblor” runt hela layouten.

Kram på er!

5 thoughts on “Tävlingsbidrag till Scrapperiet

  1. Hej vännen! Tack för poste idag..du räddade min helg , helt klart…du är guld värd!!

    Och tack för titten hos mej…du kan tro att det var en upplevelse å träffa Mr T…superkul…å sen scrappa dom fotona är nästan ännu roligar haha

    vad himla fin ditt bidrag till scrapperiets lift-tävling blev…gillar verkligen den.

    Ta hand om dej

    Kramen

  2. Hej!
    Kan inte låta bli att kika in då och då, och jag kan ju inte låta bli att lämna kommentarer efter mig då och då när jag kikar runt på olika bloggar :o) Som nu :o) Super läckert LO du gjort! Härliga detaljer!
    Grattis till vinsten på Månadens utmaning! Jag måste säga att jag är ganska duktig, fniss… Återigen gissade jag rätt på vem som skulle vinna :o)

    Trevlig valborg till dig och din familj från en tornedaling!!!

  3. Så otroligt snygg LO, du använder så snygga detaljer=)

    Haha..ja, jag föredrar nog regn framför all denna snö som vi har;) Ett år som jag mins så hade vi jättelite snö men nu är det raka motsatsen=(, vilken konstig valborg detta kommer bli, men man får göra så bra som möjligt av situationen (även om de känns som vintern är påväg tillbaka *segvinter*)

    Ha de bra
    Mvh Emma/Pysselmaja

Kommentera

