BOM med Mama-Razzi

Idag bjuds det på en BOM-layout som handlar om att våga ta ut svängarna, vara kaxig och inte vara så rädd för vad folk tycker och tänker! Coola tatueraren Kat Von D fick symbolisera detta och så har jag skrivit lite tankar på en dold journalingtag. Den är till en skisstävling med tema VÅR – nu undrar alla kanske var våren kommer in i allt detta, men för mig är våren en tid för förändring och förnyelse och layouten handlar om att en gång för alla äntligen VÅGA STÅ UPP FÖR SIG SJÄLV oavsett vad andra tycker.  Det är min personliga utmaning för våren 2010 – och för livet, kanske. 🙂 Att layouten är blommig och lekfull är också lite vårigt förstås, tycker jag.

Detta är också min dyraste LO genom tiderna. 😀 Liite ångest hade jag över att använda både en blomranka och två dyrblommor – det blir väl ändå 75 spänn bara det? Plus en wellpappbaksida och i alla fall en halv förpackning rub-ons… ÄSCH! Skit samma, man måste väl ändå få använda grejerna man har, eller hur?!

Nöjd blev jag i alla fall! 😀

Kram på er!

12 thoughts on “BOM med Mama-Razzi

  1. Jag gillar verkligen dina senaste BOM LOs!! 🙂
    Jag längtar tills jag får plats och sätta mig på riktigt igen.. 🙂

    Sv: Ja du det kräver ju verkligen sin tid. Jag läser iofs väldigt snabbt när jag väl sätter igång men ändå.
    Fast skolarbetet har blivit väldigt eftersatt här på senaste men det har ju flera orsaker.

  2. Såååå läckra kort du gör! Blir verkligen sugen att anlita dig till bröllopsfix 😉 Men vi får nog tänka lite mer budget än vad dina alster går till. Men duktig är du! Stor kram

  3. Den är såååå uuuurrrrläcker ditt LO så jag måste helt enkelt lämna en kommentar. Jag har tidigare månader roat mig själv med att försöka lista ut vem som vinner Månadens utmaning. Har valt ut 2 favoriter och hittills har alltid en av min favoriter vunnit. Denna gång är ditt LO en av mina favoriter :o)

    Hälsningar från norr!

  4. Den är heeelt fantastisk! Jag älskar Kat von D å jag älskar tatueringar – å jag älskar din layout!!! You rock!!! 🙂
    Kram

  5. Den här layouten är så jäkla cool! Kul idé att inte bara använda egna fotografier att scrapa med – en annorlunda men läcker bom! Har en lite grej till dig i min blogg =)

Kommentera

