Beställningskort

Här kommer ett beställningskort som min farbror som fyller 75 år ska få. 🙂 Jag tror att det blir bra…ville inte ha en motivstämpel utan ganska sobert, med höga distanskuddar för att skapa nivåer och lyxig glimmermist. Jag brukar inte tänka att jag ”måste” ha specifika färger eller dekos bara för att kortet är till en man, utan jag försöker göra det neutralt.

Kort taget med blixt. *suckar* Och inga bättre kort tog jag innan jag postade brevet…så kan det vara…

Detaljbild på blommor och sånt. 🙂

Insidan, clean men med massa pearl maker. 😛

Dags för lite fika nu och därefter storhandling av middagsmat för 20 dagar framåt! Vi tar ett par billighetsveckor framöver med många storpack, mycket köttfärsrätter, rotfrukter, baljväxter och hemmalagade soppor (mums), och självklart matlåda till herr Kristofers luncher.

Kram på er!

 

3 thoughts on “Beställningskort

  1. Jättefint kort! 🙂
    Det är svårt att göra kort till män, och särskilt ju äldre de blir 😉
    Men tycker att du har lyckats alldeles utmärkt 🙂

    Ha en fortsatt trevlig påsk 🙂
    Kram

  2. Ja den Ghd tror jag man ska kunna göra lockar med. Den är jättebra iaf! So far so good. 🙂
    Fick hem den idag!

    Och det är ingen fara att du bangade med utmaningen, jag förstår dig, sprickor är aldrig kul, har jag själv haft men inga allvarliga som gjort att det gör så ont!
    Sen har jag själv inte kommit igång helt ordrentligt emd träningen heller, just nu har jag lite för ont om cash bara. Men den 23 så! 🙂

Kommentera

