Två BOM-layouter med Bo Bunnys Mama-Razzi

Hej på er! Både jag och Kristofer har långhelg nu och denna dag ska vi nog göra en liten utfärd med bilen längs en vacker kustväg en bit härifrån. (Detta trots att Kristofer allvarsamt yttrade ”Långfredag. Då får man inte ha roligt.” när han vaknade i morse.) Men först är det slappande vid datorn som gäller och jag tänkte visa er två Scrapgalen-layouter som jag är väldigt nöjd med.

Jag gör en serie layouter om vad jag gillar att se på TV. Här ser vi tatueraren Kat von D från Miami Ink och LA Ink.

Grungeboard, brads, masker, mist, embossing, ståltråd, pärlor…ja som ni ser så har jag lekt ordentligt. 😛

Dessa gjorde jag själv för att ha dekorationer som knöt an till Kats halsband på fotot.

Coola stickers som ser ut som dymotext!

Aaah, Criminal Minds… ”Dr. Spencer Reid” längst ut på vänsterflanken är min favorit. Jag fastnar ofta för de lite udda nördarna. 🙂

Fina rub-ons och symboliska dekorationer… Jag ville inte göra en gullig layout så det blev mycket metalldetaljer.

Nycklar till…ett hänglås, tror jag? Nå, jag vet ju var de finns om det skulle visa sig att de går till något viktigt. 😛 De hänger i en läskburksöppnare.

Läcker guldmist…

Dags för lite dataspel! Ha en glad påsk allesammans!

KRAM Anneth

3 thoughts on “Två BOM-layouter med Bo Bunnys Mama-Razzi

Kommentera

