Blandat & pastelligt till ScrapGalen

Tillbaks i pastellträsket igen. *ler* Det här är dock kort med ett par veckor på nacken som legat och väntat på att jag ska få visa dem i Scrapgalens blogg. Gillar det översta bäst, just nu är det väldigt roligt att färglägga. 🙂

Den här stämpeln är bra till mycket tycker jag. Här fick den vara med på ett enkelt bra-att-ha-kort.

Dassiga färger, jag vet… Jag fotade med blixt så att ni skulle se att jag embossat med UTEE.

Och här är ytterligare en fin vintagetag med lite spets och en fin blomma. Jag har lite svårt för stora blommor med glitter och blingstenar och sånt, jag tycker de syns för mycket och är svåra att placera…bäst är nog pappersblommor utan för mycket lull-lull.

Den här månaden har jag sålt av massor av stämplar – jag tänker att hur många gånger använder man egentligen en motivstämpel? Jag stämplade upp ett stort gäng av nästan varje motivstämpel som jag hade och lade sedan ut själva stämplarna på Tradera. Vem sa att man inte kunde äta kakan och ha den kvar? *ler* Lite sved det i samlarhjärtat, men jag har lagt så mycket pengar på just stämplar att scrap-biten har blivit väldigt eftersatt…nu har jag beställt saker bara till layouter, framkallat nya fina foton, köpt masker, blommor, papper, alfabet… Det kommer bli bra! Tror att första paketet landar hos mig idag, jippie!

Kram på er!

5 thoughts on “Blandat & pastelligt till ScrapGalen

  1. Tycker också att det är svårt att sälja av mina stämplar! Men du har ju helt rätt! Skoj med nya saker! Jag gillar när du är i pastellträsket:) Gillar alla! Kramar!

  2. Såååå fina alster du gjort!!! Jag håller med om att det översta är en favvis även om de andra korten är läckra de med… Den där stämpeln är verkligen fin ”blink blink”

    Ang. stämplarna så resonerar jag som du, det kommer så många nya fina stämplar hela tiden som man vill ha och hur många gånger använder man egentligen en stämpel? Nä jag sålde nästan alla mina jag med för någon månad sedan. Oj så mycket pengar jag fick att köpa andra scrapsaker för, hihi…

    Kram läckerbiten!!!

Kommentera

