Ett stjärnalbum

Idag visar jag ett så kallat stjärnalbum – nästan allt material finns hos ScrapGalen. 🙂 Jag blir nästan aldrig riktigt nöjd med altrade grejer och även denna känns väl lite si och så…jag hade velat göra något snyggare av textrutorna med sångtexten, nu är de bara trista fyrkanter med text. Några förslag på hur man hade kunnat fixa till det snyggare?

Jag är inte så sugen på att scrappa just nu…känner mig lite slö, sover massor och vill helst vara själv. Jag blir ofta sådan på våren; vissa blir deppiga av mörkret på hösten, jag blir lite nere när det börjar bli ljusare. Nå ja, jag har det fint och har faktiskt köpt en massa nya kläder att känna mig fin i – det betyder mycket att kunna le när man ser sig i spegeln. 🙂

Kram på er!

One thought on “Ett stjärnalbum

  1. Hej!

    Jag vill kolla om det är ok att jag lånar ett av dina kort. På min blogg så har jag ditt kort ”du & jag” som bild. Jag har lagt till en text under med ditt namn och vart man kan hitta dig.

    Men, kortet är ditt och vill du inte att jag använder det så tar givetvis bort det 🙂

    Med vänlig hälsning,
    Fru W

Kommentera

