Ett egoinlägg

Nu har jag suttit och läst i en bekants Odd Molly-blogg och inser att det minsann finns många som är närmast besatta av att få in massa ”Molliesar” i garderoben. En del plagg var ju riktigt fina tyckte jag, så jag googlade på dem och satte sedan kaffet i halsen. Nä, plagg med sådana priser blir det nog inte än på några år…jag är mer en Ellos, H&M och Haléns-tjej – ni vet, fem hipstertrosor för en hundring och sånt. 😀 Men eftersom jag fortfarande är inne på att förändra mig själv och gärna skulle bli lite mera kjol-tjej så har jag köpt en kappa och ett par stövlar för att känna mig söt i.

Jorå, man ser väl på alla avsnitt av Top Model… *skrattar högt*

Fast knapparna ska jag nog byta ut till svarta så att det blir lite kontrast. Får fixa det i veckan. 🙂

Kram på er tjejer!
/Anneth

5 thoughts on “Ett egoinlägg

  1. Sötnos där! 🙂 Jättefina kläder, skulle själv behöva lite nytt i garderoben. Just nu dreglar jag över en blåvitrandig klänning som kommer hos Sisters….såg den i ngt reportage i fredagsbilagan!

Kommentera

