Flight of fancy

 

Nu har fem nya primaserier landat hos Scrapgalen! Alla gillar jag inte, men till exempel Flight of Fancy hade en del vackra papper som jag fick hem i senaste paketet. Bilden är klickbar om ni vill se detaljer! Ovan har jag maskat, mistat och distressat (hmm…nu när jag ser fotot på layouten tror jag ska sota ännu mer faktiskt, göra den extra svart ytterst i kanterna och sedan gradvis ljusa upp det…man får inte vara för mesig när det gäller sånt :)) och jag blev ganska nöjd.

Jag sov till halv elva idag??! Linköpingsresan igår inklusive strulet med bussar och tåg som gjorde att resan tog mycket längre tid än väntat gjorde väl sitt… Nu ska jag lata mig hela dagen tror jag, packa och skicka lite scrapsaker som jag har sålt och bara ta det lugnt.

Kram på er!

3 thoughts on “Flight of fancy

  1. Nu hittar jag hit och kikar på allt fint du gör. Blev nyfiken eftersom din text under avatarbilden på Svensk Scrapbooking är ”Med distresskladd på fingrarna..”. Så brukar jag också se ut nämligen?!
    Trevlig helg!
    Sara-SaGam

Kommentera

