Lite mer vintage

Jag blev lite sugen på att göra fler vintagekort så jag gjorde sex gullegulliga småkort  – de är uppbygga på ungefär samma sätt så det kändes lite lagom svårt och väldigt trivsamt att snabbt pyssla ihop dem framför några avsnitt ”House” utan att behöva tänka så mycket. 😀

Bilderna är utskrivna från diverse gratissidor på nätet och resten av materialet är stämplar, blandade spillbitar, lite pärlor och småsnuttar band. Det enda som egentligen ”kostade pengar” var de ljuvliga blommorna; jag använde upp ett helt paket. 😛

Det kryper lite i mig när jag ser hur sockersöta de blev, men å andra sidan är det väldigt roligt att variera sig lite. Så…vad tycks?

7 thoughts on “Lite mer vintage

  1. Wow, dom är helt kanon!! Så fiiina!!
    För att inte tala om dom underbara blommorna!! :O
    Såå vackra, vart finns dom att köpa?
    Åh så roligt att du vill vara med i min utmaning, det ska bli så spännande att se vad du hittar på!! 🙂
    Lovar att tänka på ditt färgval om jag ska ha en utmaning igen. 😉 *Skrattar*
    Kramar från Lena

Kommentera

