Lillnettan goes shabby

Här är det, vintage/shabby-kortet. Jag gillar det mycket faktiskt, även om det inte är något som jag vanligtvis gör. Blått och beige, liksom… Det gick ganska snabbt att göra och jag fick gegga med glimmer mist, embossing och mina grunge collection-stämplar, så jag hade väldigt roligt när jag gjorde det. 😀

Detaljbild – jag figurklippte pippifågeln och blommorna och satte dem ovanpå med distanskuddar efter att ha chalkat dem lätt.

Embossing och stämpling…

Papper är från Webster’s Pages och från nya Pink Paislee ”Cupid”-serien. Vad tycks? 😀

Kram Anneth

5 thoughts on “Lillnettan goes shabby

  1. Helt underbat kort. Det roliga är att jag köpt samma papper som du använder här med fåglen. Helt underbart papper.
    Du är så duktig Anneth. Ska bli så roligt att snart få träffa dig igen.
    Många Kramar från mig på Öland.
    Louise

Kommentera

