Cupid

Titta vad jag hann göra häromkvällen när vi var på besök i nya lägenheten för att Kristofer skulle installera internet! 😛 Världens enklaste kort, jag vet – det var inte riktigt läge att dra fram alla dekos – men jag fick i alla fall tillfälle att testa både Pink Paislees nya Alla hjärtans dag-papper (har köpt flera så klart, gillar dem massor) och mina nya Greeting Farm-stämplar.

Nu är vi nyinflyttade minsann! Känns skitbra rent ut sagt. Egentligen är det mesta redan uppackat, men jag får nog ägna morgondagen åt lite finlir i stil med att sätta upp tavlor och bära ner tomma lådor till källarförrådet. Jag gillar källarförrådet, det finns bakom en tjock skyddsrumsdörr med massa handtag och lås och grejer som man måste vrida på innan man kommer in. Jag känner mig lite som en slug bankrånare som tar sig in i ett bankvalv varje gång jag öppnar det. 🙂

Vi är nyss hemkomna från flyttstädningen av den gamla lägenheten. Händerna svider och är skrynkliga av allt rengöringsmedel men lägenheten blev i alla fall skinande ren. Nu är jag trött! Om en stund blir det bakpotatis med tonfiskröra och tills dess ska jag nog blogghoppa lite. Kram på er vänner! 😀

/Anneth

7 thoughts on “Cupid

  1. Hoopas ni kommer trivas i nya lyan!!!! Har saknat dig på måndagarna:( Du kommer väl snart? Kortet är (som vanligt) jättesnyggt – det enkla behöver inte vara sämre…

  2. Hej! Vad kul att du gillade ”stämpeln” som jag använt på alla hjärtans dag kortet. Hör av dig om du vill att jag ska maila den till dig 🙂 Annars kan du alltid högerklicka på bilden i min blogg, spara och skriva ut. Dafont.com är verkligen helt fantastiskt när det gäller teckensnitt! 🙂
    Kram kram!

  3. åååh så vilken underbar stämpel!! Vad heter den? *vill ha!!*

    Åh nu såg jag. Jag måste nog faktiskt köpa den!

    Och vad skönt att ni börjar så smått komma i ordning eller i alla fall på väg! Ska du fota lägenheten sen? Vore kul att se, få lite uppslag inför vår flytt!

  4. Vilket härligt sött kort du har gjort 🙂 Och vad kul att höra att du läser min blogg, även om den uppdateras allt för sällan för tillfället 😛
    Det låter så härligt att så mycket förändrades i ditt liv och att du verkar ha det så bra nu. Jag är så lycklig av att veta att livet kan ändras och det till det bättre.
    Vad kul att du gillar klänningen 🙂 Om du tycker det kan va kul å scrappa den får du väl det, men bara om du visar resultatet för mig sen 😉

  5. Hejsan!

    Åh vilket härligt och färgglatt kort, gillade verkligen stämpeln oxå, så söt!

    Ja bazzilltagsen är kanon att ha faktiskt – bra tips jag fått från tjejerna på forumet!

    Ha det så gott!
    Kram!

Kommentera

