Orgie i lila

Hej på er! Jag sitter och väntar på att maken ska komma tillbaka från nya lägenheten och hämta upp mig och lite lådor. Väl där ska jag fixa till balkongen och Kristofer ska måla tak; sen blir det hem igen, middag och sen ska jag till Borås. Suck! Jag vill vara hemma och packa! Men jag får väl se det som ett par dagars semester… 🙂

Ni vet, ibland blir man bara sugen på att riva och slita, stämpla och sota ner… 🙂 Här är en LO som jag gjorde i går kväll av Scrapgalens reamaterial – men när jag skulle lägga in den i bloggen så insåg jag att papperen som jag så fint gör reklam för redan var slutsålda, så det blev ingen DT-layout trots allt. 🙂 Papperen är från Basic Grey, serierna Granola och Wisteria – men för er som ledsnat på ”gamla” papper kan jag rekommendera att ni kikar in för att läsa om vad Petra kommer att få in i butiken (finns under länken uppe till vänster, ”En liten sneak peak”) – här kommer ett urval med personliga favvisar:

>> En jätteorder med blommor och annat nytt från Prima (bland annat fem (!!!) nya pappersserier), massor av minialfabeten, 25 nyanser av glimmer mists + chips och glimmer screens, 28 olika färger av embossingpulver från Zing…och mycket mer! <<

En liten detalj…

Ta hand om er nu när jag är i Borås. 🙂 Kram på er!

/Anneth

3 thoughts on “Orgie i lila

Kommentera

