En lift som jag blev nöjd med!

Vi i Scrapgalens designteam håller på med en liten liftkedja, och idag var det min tur att lifta Lillblomman/Ullis. Är ni nyfikna på hur originalet ser ut så kika här! Jag tyckte att resultatet blev både lite ”grunge-igt”, romantiskt och lyxigt tack vare spetsen och den matt guldglänsande cardstocken som jag har till bakgrund.

Den söta tjejen på bilden är Ann, en vän. Hon och jag började läsa till bibliotekarier samtidigt, men hon hoppade ledsamt nog av utbildningen efter ett tag. Vi har ändå hållit kontakten lite grand genom åren för hon är en rolig och varm tjej med många vettiga tankar och åsikter; tillika en duktig fotograf tycker jag, så jag har som vanligt bett snällt om ett gäng foton. 🙂 Ni kommer få se dem framöver misstänker jag…

Kram Anneth

Kommentera

