Looking for Love

Jag hade ju tänkt packa ner alla scrapsaker, men så fick jag ett DT-paket mitt upp i alltihop så jag avbröt och tänkte att jag kanske borde pilla ihop lite alster först. 🙂 Här är det första – det andra är snabbscrappat och dyker snart upp i en scrapgalen blogg nära dig:

Scrapgalen-Petra håller på att byta webbshop till en mer lättnavigerad sådan, och har därför FLYTTREA just nu – 50 % på allt i kategorin! Inte så dumt va? Vi i designteamet fick varsitt paket laddat med blandade papper därifrån; en del matchade, andra matchade inte alls (hon är en riktig busunge, Petra!) så det var bara att klia sig i huvudet och släppa loss kreativiteten.

Jag har använt ett alla hjärtans dag-papper från förra året, och figurklippt det. Jag ville ge det lite karaktär så jag lade till svart och limegrönt men sparsamt med dekorationer för att det hela inte skulle bli för rörigt. Jättenöjd blev jag väl inte, men åååååh vad roligt det var att scrappa igen! 😀

Kram på er!

/Anneth

9 thoughts on “Looking for Love

  1. jag gillar den i alla fall.. 😉 lite oväntad, om man kan säga så.. å jättefin.. jag har själv ganska svårt för att scrappa med papper som egentligen inte matchar.. men får väl gräva lite i pappersförvaringen å hitta på nåt skojsigt.. =)

  2. Så skönt att du haft lite tid att skapa, både för dig och för mig som får beskåda =) Snygg LO, du har verkligen fått till det bra med färgerna och papperskombon, har själv det där bakgrundspappret men det lär dröja innan det scrapas….Lycka till nu med flytt och allt iordningfixande.
    Kram!!

Kommentera

