Årets julklappar

…Ser ut så här. Jag kunde inte bestämma mig så jag anammade två stilar, en gammaldags och en mer ”modern” i turkost, svart och silver. 🙂

Tåget och kulan är en present från svärmor; blev jättesött på paketen tyckte jag! Tagsen är distressade och stämplade a la herr Holtz.

En Inkido-stämpel blev dessa pakets tags, tillsammans med små handgjorda änglar som man kan ta loss och sätta på nyckelknippan exempelvis.

Idag är det en sådan där multitaskingdag; jag är grymt effektiv men har inte hunnit duscha än. Hmm, dags för lite egentid nu kanske? Dusch, sen baka fullkornsdinkelbröd och fixa ischoklad. 😀

Kram på er vänner!

/Anneth

3 thoughts on “Årets julklappar

  1. Usch, så ruskigt effektiv du låter!!!! Själv hinkar jag i mig lite kaffe framför datorn… Ska väl in till stan en vända sedan. Därefter vet jag inte riktigt…(vet dock vad jag BORDE göra;)
    Snygga julklappar du fixat till!!!!

Kommentera

