Altrat!

 

Jodå, ibland smäller det till… Den altrade glöggflaskan och chokladkakan blev också adventspresenter tillsammans med värmeljuskortet som ni kan se en bit längre ner i bloggen. Jag blev ganska nöjd måste jag säga, särskilt med chokladen. Jag gillar inte alls att altra (jag mäter fel-blir sur-slänger förstört papper) men om man kan få en förpackning att se så pass proffsig ut genom att slå papper om den, tejpa med dubbelhäftande tejp och sen våffla kortsidorna i en wellpappress så kan även jag tänka mig att slå in en och annan chokladbit. 🙂

Jag träffade duktiga Camilla  på Fallebo gårds julmarknad i går och blev väldigt sugen på att själv boka in mig på marknad nästa år. Skulle vara mysigt tror jag! Göra massa kort, bokmärken, godisstrutar och tändsticksaskar (usch, nu blir det ju massa altergrejer i alla fall *ryys*) och sånt och stå där i tomtemössa och se glad ut. Det ska bli skojigt!

Kram på er vänner! Snart är det jul…

/Anneth

2 thoughts on “Altrat!

  1. Du är sååå välkommen!!!;) Vi kanske skulle slå våra påsar ihop – så får vi se om papperskorgen blir lika full i alla fall??!!! Flaskan o chokladen ska du vara supernöjd med. Jättefina båda två!!!

Kommentera

