Värmeljuskort!

Årets andra värmeljuskort (kan ha glömt att visa det första men det var ändå inte särskilt snyggt :-))! Jag gillar verkligen de dova färgerna…blodrött och svart is a killer combination!  Vill ni veta hur man gör denna typ av kort så kolla in ScrapGalens blogg där jag har gjort en liten beskrivning.

Mina svärföräldrar insisterar på att inte vilja ha julklappar, men eftersom jag är en julklappsfanatiker så går jag runt ”problemet” genom att tillverka små adventsgåvor till dem i stället. 😀 Ja, jag är en sån skurk…

I kväll blir det film med bästaste tjejen Anna och maken. Kram på er!

5 thoughts on “Värmeljuskort!

Kommentera

