Lite kort och en frossare

Tjena tjejer! Här kommer två snabbscrappade julkort i Maja Design-papper, utan så många detaljer eller dekorationer. Kan vara skönt det också. 🙂

Papperen är så dekorativa att det räcker med pyttelite dekos. Jag vill ju liksom inte smoffa upp en stor blaffeblomma över den fina granen…

…Men jag fixade insidan lite extra i stället!

Annars är allt rätt prima. Vi ägnade helgen åt att riva bort tapeter i Nya Köket. En sorts mittkonsol i köket, som inte fyllde någon funktion annat än att ta så mycket plats att man knappt kunde öppna kylskåpet, rök också bort i bara farten. Ibland är det roligt att vara brutal, sparka och rycka och skrika och sånt. *ler* (EDIT: Har nu varit med Kristofer och bytt däck på bilen. Snart får jag nog skäggväxt.)

Vi har också lågbudgetäventyrat genom att campa ute på balkongen (!). Det började med att Kristofer låg här på soffan under ett täcke och kläckte ur sig att han saknade att sova ute i tält. Lägg dig på balkongen då skojade jag. Det dröjde inte länge förrän en madrass släpades fram ur förrådet och snart var det bäddat med tusen varma täcken där ute. Ja, vi är heltokiga, men roligt har vi. 😉 Kan tillägga att balkongen är inglasad…

Jag tänkte också visa lite bildbevis på att min långa smala make minsann svullar han också. Här har han dragit fram jordnötter, chips och marängsmulor (!!) ur köksskåpets innersta skrymslen.

Ja ligg du där under täcket och skäms, din lille frossare! 😀

Stor kram på er vänner!

/Anneth

2 thoughts on “Lite kort och en frossare

Kommentera

