Tilda med gran

Hmm, jag ångrar faktiskt att jag inte beställde Magnolias julkit för i år var det faktiskt en hel del fina stämplar med. Dock så har väl Magnolia ännu inte börjat skicka ut kitten till alla som beställt så det kanske var lika bra – man vill ju ha julstämplar innan jul, helst. 😉 Jag gjorde nyligen ännu en rensning i lådorna här hemma och sålde av lite andra stämplar, så då fick jag lite slantar till att köpa två ”lösa” magnoliastämplar i alla fall. Jag beställde två julfavoriter men en blev fellevererad (ville ha Tilda som sitter på golvet och packar upp ett paket som hon har mellan sina ben, men fick en annan) och innan det var utrett så hann den som jag hade beställt att sälja slut…överallt på alla webbshoppar verkar det som. 😦  Nåja, jag får väl vänta tills de dyker upp i fler butiker.

DSCN5089 copy

Här är ett kort som jag gjort med den stämpeln som jag fick hem. Maja Design-papper, Magnolia-papper (notbladet), granris, svart spets, utpunchade blommor och massa stickles… 😛

DSCN5092 copy

Jag har köpt hem lite Polychromospennor att skugga med, och nu övar jag för att  få till det. Ganska nöjd, men inte helt…

Det var allt för mig idag. Jag har både mensvärk och urinvägsinfektion så jag är ganska spak. 😦 Ska ändå försöka leka lite med UTEE och tags till julklapparna lite senare idag, kanske kan det muntra upp. Kram på er så länge!

/Anneth

4 thoughts on “Tilda med gran

  1. superfint.. å vilken skillnad det blev när man satte lite vit highlight i ögonen.. blir ju mer liv i dem då.. å inte fullt så psykotiska.. haha.. 😉

    jag gillade den här stämpeln med.. =) men tråkigt när man inte får den man vill ha..

Kommentera

