Snälla människor!

Ja, ibland träffar man på sådana som bara tar andan ur en. 🙂 Jag var inne och nosade i MiMas blogg (en butiksblogg) och fastnade för en stämpel som DT Madde hade använt på ett vackert kort. Jag blev nyfiken och försökte finna den i butiken, men då jag inte gjorde det så kommenterade jag blogginlägget och frågade lite om var jag kunde få tag på den.

Någon stund senare fick jag svar av Madde att stämpeln var slutsåld – men att jag kunde få hennes egna stämpel om jag gav henne min adress! Är inte DET roligt så säg?! Hur ofta råkar man ut för något sådant? Idag kom stämpeln tillsammans med lite utstansat. Tusen tack!

Nu ska jag äta tacos & godis (en dag i veckan är min frossardag) och ha skräckfilmskväll med min man och en kompis. Jippie! Kram på er!

/Anneth

5 thoughts on “Snälla människor!

  1. Ja, man blir verkligen GLAD när man träffar snälla människor!:) Har också sett en massa film med killen på sistone.. vad blev det för skräckis?

    PS. Jag svarade på ditt inlägg i min blogg.

    Kram på dig!

Kommentera

