Våga vägra rött och grönt!

Jag gick för ovanlighetens skull upp samtidigt som min man i morse; först hjälpte jag honom att fixa ihop en improviserad lunchlåda (han tyckte för övrigt det var trevligt att börja dagen med att vila ögonen på sin fru som endast iförd spetstrosor stod och stekte ägg och kyckling) och sen satte jag mig och scrappade julkort. Halv sex. Jag måste vara galen.

Nu ska jag nog gå och lägga mig igen 😀 men för att ni inte ska lämna min blogg alldeles lottlösa så kan ni ju springa in till ScrapGalens blogg och kika på två julkort som jag petade ihop för ett tag sen!

Turkost julkort 2 detalj

En sneakypeaky… 🙂 Tack förresten för goa kommentarer om att jag måste ta det lugnt. Jag mår fint och har det bra, så oroa er inte. *ler* Men ni vet, ibland så går livet liksom lite snabbare och det är svårt att hänga med i allt som händer. Nu ska jag bara till Borås också, efter tentan kommer allt att lugna ner sig med ungefär 300%…

Stora kramar från Anneth

4 thoughts on “Våga vägra rött och grönt!

  1. Nä va kul! Jag är ju lite trög och fattade inte att du hade flyttat! Så glad att jag hittade tillbaka till dig! 😀

    ÄLSKAR dina julkort längre ner, helt suveräna, jag måste börja massproducera snart och dina gav mig massor av inspiration!

    Kram!

Kommentera

