Hallå, stanna!

Tentastress, extrajobb, planering inför flytten, tusen beslut som ska fattas, DT-alster som ska in, Panduro Creative Challenge, stökig lägenhet, matlistor som ska skrivas, ICA Maxi, posta paket…

Hallåå världen, jag tror att jag kliver av nu!

Det är liite mycket just nu – kommer inte att blogga hos Tingtura idag (tyvärr, är ledsen över det) för jag hann inte få ihop något i veckan. Plockade ut min P-stav i torsdags och kroppen vill inte riktigt vänja sig vid de nya p-pillren så jag har mått så illa i ett par dagar. Jag har roligt och mår inte direkt dåligt, men som sagt…det är mycket nu!

5 thoughts on “Hallå, stanna!

  1. Ja hoppas att du mår bättre snart!

    Så du har fått tag i ett extra jobb? vad skoj!
    Jag kan tänka mig att det är mycket just nu! Klart att du prioriterar annat just nu.
    kram!

  2. ursch.. låter som riktigt höst-kaos.. tyvärr vet jag väl allt för väl vad du menar.. tiden bara rusar förbi en.. hoppas att dte snart är lite lugnare för dig.. =)

    kram

Kommentera

