Men är ni tokiga tjejer?!

De senaste dagarna har varit helgalna, i flera bemärkelser. Jag har pluggat som en liten mungo, jag har haft ågren över att jag aldrig hinner scrappa, jag har fixat massa trist och energikrävande pappersarbete och jag har köpt nästan alla julklappar eftersom nästa månad blir en snålmånad och jag inte har lust att samla alla julutgifter i december (det är ju skoj om man kan lägga liite på mellandagsreor etc). Ja, jag har legat långt framme i min planering och huvudet har bara snurrat. MEN. Så hände något märkligt.

FYRA paket har landat i min brevlåda den här veckan. Fyra gåvor från tre tjejer som har velat uppmuntra och skämma bort. Kolla kolla!

DSCN4809

Ulrika W skickade allt detta (och lite till, som jag redan sorterat in i lådor) som en RAK; massa vintagebilder, pins, blommor, dekos, band… Wow!

DSCN4811

Sen så skickade söta Sunblizz två paket med stämplar, se så fina!

DSCN4812

…Och så skickade Linda ett kort och ett minialbum som hon gjort till mig!

Det verkar vara kutym i scrapbloggar att säga att man blir rörd när man får något av andra scrappare; jag tror jag har läst formuleringar i stil med ”liten tår i ögat” i nästan varje inlägg som beskriver hur man har tagit emot en KAOS-award… Men jag kan ärligt säga att jag faktiskt grät för att er omtanke kändes så härlig. 🙂 Tack underbara tjejer!!!

Kram Anneth

6 thoughts on “Men är ni tokiga tjejer?!

  1. Hej!
    Vad otroligt glad jag blev över din kommentar i min lilla blogg!! En underbar start på en fredagsmorgon!
    Å nu har ju jag hittat hit oxå!
    Shit vad mkt fint! Älskar speciellt din ”Imagine” LO på din vän, hade hunnit se den på SS och dregglat lite!
    Ha en finfin dag!

    *kram*

  2. Vad roligt Nettan att du blev så glad! Det var min avsikt! Du behövde lite uppmuntran och lite nya grejer! Och jag hade för mycket prylar i lådorna och ville dela med mig! Kram kram!

  3. Åh, vilka underbara överraskningar du hittat i brevlådan!! Vad roligt! Måste också säga att jag hittade massor med fina alster i din favorit-tråd nedanför. Sååå mycket vackert!!! Du är så duktig!

    Kram

Kommentera

