I brist på nytt

…Får man visa lite gamla grejer! Jag scrappar mest julkort just nu, och det är DT-alster så jag måste vänta lite med att visa dem här i min egen blogg. Haha, de andra tjejerna i ScrapGalens team ÄR faktiskt helt scrapgalna just nu och kastar ur sig det ena vackra alstret efter det andra! Vi har ju ansvar för varsin vecka och skriver även upp oss på varandras veckor när vi vill blogga ett alster, men vips sa det så var alla dagar framöver fullspikade…jag undrade stilla om man måste duellera om platserna eller kanske muta sig till en bloggdag? *skrattar* Fast jag har lite svårt att få ledig tid och inspiration att infinna sig samtidigt just nu, så det är faktiskt bra att de andra är på hugget. 🙂 Nu har jag lyckats knö mig till två dagar i alla fall, där jag kommer att bjuda på en liten julkortskavalkad och så en liten tutorial där jag visar hur man kan göra fina blommor med retropuncharna. Håll utkik!

Jag satt igår och roade mig med att försöka sålla ut de layouter som jag gillar bäst; det blev femton stycken som betyder lite extra för mig, antingen för att de behandlar något särskilt ämne eller för att jag helt enkelt är nöjd med hur de ser ut. Vilka alster är DU mest nöjd med? Jag utmanar dig att kolla igenom din samling och visa upp det/de alster som betyder något särskilt för dig… 😀

Ab imo pectore

Attityd

Bröllop 08

DSCN2756

Enjoy Life

Imagine

Lillnettan

Magi

Min prins

Paus

Stig

Sötnos

Tidlöst vacker

Tina

Vi två

En salig blandning! Många bröllopsfoton, många modellbilder (jag älskar att scrappa riktiga fotografbilder på folk) och ganska mycket kladd och stänk. Min första LO om mig själv fick också vara med; jag ansökte till Scraplyckans DT-team med den men kom inte med. Men lika glad för det blev jag för bara några veckor senare kom jag med i ScrapGalens team i stället, och där har jag trivts finemang hela tiden. Glada, ödmjuka, roliga tjejer som alla har olika stilar och är fantastiska på sitt sätt.

Nä, nu är det dags för ännu en kopp kaffe och sedan en promenad. *blänger på regnet* Kram på er!

/Anneth

4 thoughts on “I brist på nytt

Kommentera

