Jul jul jul!

NU är jag hemma igen govänner! Jag har haft ett par härliga dagar i Lysekil, firat bror och haft det allmänt gott. Scrappat har jag också gjort; mamma passade på att beställa ännu ett julkort så jag gjorde det på plats.

Julglädje

Bilden är lite suddig men jag tror att ni ser ändå. Tänk, förra året gillade jag inte alls att göra ”vanliga” julkort utan höll på att experimentera massor med ojuliga färger, former, stämplar m.m. – nu gillar jag när det ser lite gammaldags och klassiskt ut. Det ändrar sig verkligen med tiden vad man gillar!

Strax är det kvällsmat och sedan blir det nog en stunds filmtittande innan det är dags för sängen. Liite trött i kroppen blir man allt efter över fem timmar i en bil…

Kram på er!

3 thoughts on “Jul jul jul!

  1. Ja, jag visste inte vem det var först… men det verkar vara mitt ex sen 2,5år tillbaka – Henrik, det var iaf hans för och efternamn som kom upp när jag spårade IP:t plus att det stämmer in på där han bor så… så jävla tragiskt att han sitter och drygar sig och inte uppger att det e han!

  2. (Hm, min kommentar försvann. Testar igen)

    Sååå fint julkort!! Jag tycker nog åxå bäst om gammaldagsa julkort, även om det är kul att skoja till det ibland. Tomtepappret är helt bedårande.

    PS Jag svarade på din kommentar på barnens blogg. 😉

Kommentera

