Gulligull

Okej, det här är verkligen inte min stil…men inte desto mindre väldigt roligt att göra! Jag fick det gröna papperet i ett DT-paket från ScrapGalen och kom efter ett tags funderande på att jag ville göra ett bebiskort eftersom tre bekanta väntar barn (jag antar att kortet får gå till den vars bebis kläcks först, hihi). Jag tänkte att ska det vara gulligt så ska det vara rejält gulligt, så jag smäckte på med pasteller och stickles och hÄngelstämpel och band och blommor… Kristofer tittade på resultatet och såg illamående ut, så jag måste ha lyckats.

DSCN4706

DSCN4709

Jag kommer att vara i Lysekil i helgen och första halvan av nästa vecka (brorsan fyller gubbe, hehe), men misströsta icke – för när jag kommer tillbaka så ska ni få se på grejer! Jag har scrappat MASSOR de senaste dagarna! I alla fall för att vara jag…

Stora kramar!

2 thoughts on “Gulligull

  1. Hej på dig.

    Jisses jag var uttråkad och trillar runt på en massa nya bloggar. Tror jag inte varit hos dig förr och då kom jag på att du kanske vill vara med på min bloggrunda. Varje vecka fär jag frågor om jag vet vilket blogg en person har. Så det är bra om man lägger till sig så slipper de fråga. Du är så välkommen till:
    http://minbloggrunda.blogspot.com/

Kommentera

