Usla foton…

…På härliga människor. Det var lite väl dåligt fotoljus för min kamera och suddigt blev det också, men så här såg vi i alla fall ut i samlad trupp:

DSCN4681

DSCN4682

DSCN4679

Här är söta Anna, som satt bredvid mig. Dagens roligaste stund var nog när hon vann sin drömvinst på lottning – det blev både jubel och små glädjeskutt från hennes sida till allas förtjusning. Hon är för go’!

DSCN4685

Och här är jag, fru Rosa-i-nyllet med ett stort leende och chalken i högsta hugg, precis som det ska vara. 😀

modell ändrad

Jag ändrade förresten lite på min LO; blommorna är borta och titeln är nu ”Modell…för en dag” (vilket stämmer mer med verkligheten för fotot visar en bekant som blev stylad och fotad på ”The Studio” i Stockholm). Nu gillar jag den bättre, den är lite enklare.

Kram på er!

One thought on “Usla foton…

  1. Hej

    Korten är inte alls dålig dom är jätte bra.
    Dessutom ser du väldigt bra ut på den bilden så den ska du vara riktigt stolt över.
    Lon är okcså jätte snygg. Hoppas du får mycket andvändning för stansen som du vann för det är så snygg. Har samma ;o)

    Många Kramar från mig på Öland
    Louise

Kommentera

