Oskarsscrappen!

Puh, jag är lite mör idag! Men jag måste säga att jag tyckte dagen igår blev hellyckad! Roliga människor, två underbara butiker på plats, skojiga tävlingar… TACK alla ni som kom dit, jag hade jätteskojigt!

Modell

Jag blev egentligen inte förtjust i detta alster (speciellt de urklippta damerna kändes lite…mycket…), men det gick minsann och vann första pris i skisstävlingen! Wohoo! Jag vann en stans från Martha Stewart, det satt fint det… 🙂

punch

Julbak

Det här gillade jag desto bättre! Kändes riktigt klassiskt juligt… Lussekatten ”bakade” jag förra året av cernitlera ( inspirerad av Mariante/Hoppetossa) och det skojsiga krullbandet fick jag i present av Bellamio för ett tag sedan.
>> Är det någon som har en die som kan stansa ut sådana hörn som jag har använt och kan tänka sig att stansa ut likadana i julröd, grön och vit cardstock till mig? Mitt lilla lager börjar ta slut… Jag betalar givetvis… <<

Nu börjar det väl bli dags att peta i sig frukost, och sen ska vi njuta av en lång härlig dag tillsammans jag och maken. Ta hand om er!

/Anneth

6 thoughts on “Oskarsscrappen!

  1. Men grattis till vinsten!! =) Och jag önskar verkligen att jag hade kunnat komma på träffen. Nästa gång kanske istället.

    Jag gillar verkligen lussebullen med. Ursöt!

  2. Hihi…jag missade ju att skriva klart…URSNYGG lo! (den röstade jag på *s*)
    Och julkortet är ju bara så läckert!
    Jag har uppstämplat av den stämpeln, men har inte vetat riktigt på vilket kort jag ska använda den…men nu vet jag! 🙂 Tack för inspirationen!

    Jag kan stansa ut åt dig, om du vill 🙂 Hur många av varje färg?

  3. Den layouten är verkligen jättevacker!! Älskar ljuset i fotot och hela tolkningen av skissen! Även julkortet är väldigt fint. Jag glömde ju förresten bort att prova dina pearlmakers, jag får helt enkelt köpa en hos Hannas och testa.
    Ha en riktigt bra kväll!
    Kram Mia

Kommentera

