Snart Oskarsscrappen!

Ja, nu är det snart dags för vår scrapträff här i Oskarshamn! På lördag brakar det loss och dryga trettiotalet tjejer kommer att scrappa hela långa dagen tillsammans. Själv väntar jag besök av Dolliver/Angelica som tillsammans med en väninna ska bo i en gästlägenhet som vi fixat här i närheten. Ska bli roligt att ses i verkligheten! 😀

Jag vill också visa upp ytterligare en finfin KAOS-award som jag fått av Cina99 – blev både glad och hedrad och paff och så fick jag lite prestationsångest och kände att näääär och huuuur ska jag kunna plita ihop nio awarder att skicka vidare??! Men de kommer så småningom, ska bara hitta min inspiration först *letar under soffan*… 🙂

DSCN4656

Lovely! Nu ska jag spela lite Guitar Hero 4 med maken (för alla scrapsakerna är nedpackade…ja jag tillhör skaran som gärna packar med mig allt inför en träff… ”Hm den här har jag  ju inte använt på ett halvår? Men tänk OM jag skulle bli sugen på den när jag sitter där??!”). Det är så städat och rent här att jag knappt känner igen mig, eller vågar röra mig. 😀 Men man SKA städa innan besök, det är ett sånt där mamma-arv som jag har i mig. Själv skiter jag i om folk jag besöker har det stökigt eller ej (kan tycka det är rätt skönt om de har det stökigt, faktiskt) men jag vill ha det städat.

Vi har också shoppat lite idag – massa strumpor, kallingar (till maken, uppenbarligen) och fyra par t-shirts till mig. Ursöta, kände mig jättefin i dem! *glad* Trodde aldrig jag skulle tycka att det är skoj att shoppa strumpor, men det är väl ett tecken på att jag närmar mig pensionsåldern kanske? *fniss*

Ta hand om er och håll tummarna för att jag har några fina alster att visa upp på söndag! Kraaaaam!

One thought on “Snart Oskarsscrappen!

  1. Javisst gumman, snart, när du närmar dig 40 kommer du bli glad av att köpa nya disktrasor:) Nya strumpor får mig att slå frivolter:) Mina saker är också nedpackade, inte allt men nästan, fick inte plats med mer helt enkelt:) Hoppas att både du och vi får skoj! Kramar!

Kommentera

