Äntligen kom vinsten…

Som en del av er kanske minns så vann jag två tävlingar i Svensk Scrapbookings midsommarcrop; en vinst fick jag hem i brevlådan två-tre dagar senare, men veckorna gick och den andra vinsten såg jag inte röken av. 😦 Jag mailade till butiken som sponsrade min vinst utan svar, jag mailade Svensk Scrapbooking…inget hände. MEN så i fredags droppade det in ett paket fyllt med härliga vinster och en lapp alldeles full av ursäkter. 🙂 Så allt är förlåtet. Titta vad mycket fint jag fick!

DSCN4647

I ugnen står en hel mumsig kyckling och gottar till sig, och så har jag svängt ihop en fantastisk guacamole att ha till. Lite sallad till mig, ris  till maken… GI är inte så himla komplicerat, och maten är väldigt god. Vem vill knapra på torrt ris när man kan få en extra bit saftigt kött liksom? 🙂

Kram på er!

5 thoughts on “Äntligen kom vinsten…

  1. Vilket härligt vinstpaket som kom i lådan efter om och men.

    Låter faktiskt som att din mat är väldigt god! Kyckling låter inte alls fel.

  2. Med en sådan vinstpott så förstår jag att allt blir förlåtet! 😉

    Du – grattis till de fem minuskilona! Jädrar, det har ju gått skitsnabbt! Förstår att du njuter av GI – det är sååå gott och jag är riktigt avis att jag inte får äta sådant än! *ler*

    Himla fina kort du gjort till AOS!

    Och du? Det är nog kloka beslut du och Kristofer tar – huvudsaken är att ni reder ut det, pratar om det och känner er bekväma i er situation – och det låter ju som om ni är på rätt väg! Hejja, hejja!

    Ha de bäst snäckis, ses snart!
    Kram / Angelica

Kommentera

