Brorsan fyller 45!

Bolo 45 år

…Klart Bolo ska ha ett kort! 🙂 Pappa ringde och specialbeställde ett med en vers som han kommit på: ”En GPS du nu får, den kan du följa i många år”. Nja tyckte jag och skrev ihop en egen. Jag tycker sådant är fantastiskt roligt och roar mig ofta med att knåpa ihop rim. Resultatet ser ni en bit längre ner – ingen nobelprisvinst kanske, men klart bättre än pappas. Eheheheee.

Bolo 45 år insida

Gulliga Bellamio visade en ny kortvikning på scrapträffen i måndags. Jag gillade den mycket så ni kommer nog att få se den en del framöver. Fast den är ganska svår att fotografera snyggt. 😦

Bolo 45 år insida 2

Jaa… Prima-papper och Maja-papper, Grunge Collection-stämplar och massor av svart chalk. Det är väl allt jag använt utöver svart cardstock och distanskuddar.

Nu ska vi kolla på Idol! Tycker det är så vansinnigt pinsamt så huden krullar sig när folk utan självdistans sjunger dåligt, så jag springer iväg och diskar eller något annat trevligt när folk skämmer ut sig.

Kram på er!

5 thoughts on “Brorsan fyller 45!

  1. Måste bara säga att ditt kort är alldeles ljuvligt!! Så där härligt grunge-igt som bara du kan göra…

    Kul att du gillade min vikning, gillar den mycket själv oxå 🙂

    Kram Kram

  2. Wow!!!! Vilket läckert kort!!!! Suuupersnyggt! Ja, jag har också haft den vikningen på mitt bord ett tag nu, men det har inte blivit något med den ännu. Snart så!

    Har ju sett dig inne på SS ett tag (registrerad som Vavvan där), men på någe´vis har jag missat att knappa mig in i din blogg?!?!?!? Hur nu det har gått till…. men nu har jag äntligen hittat hit! Ska bli kul att se vad du skapar!

Kommentera

