Modell-Tina

Tina - Kopia

Här är en LO som jag gjorde idag på en liten pysselträff med vännerna Mio, Anna, Karin och Kamilla. Annars brukar jag mest flumma runt på såna träffar och känna mig förvirrad och oinspirerad, men denna LO blev jag faktiskt riiktigt nöjd med! Egentligen hade jag velat ha en ihopknycklad och distressad tidningssida under fotot, men jag hade ingen så det fick bli ett scrappapper med bokstäver på. Titeln ”Tina” sitter på en av tagsen tillsammans med journalingen.  Vad tycks? 😀

Kram på er tjejer, nu ska jag fortsätta öva på att klassificera böcker.

7 thoughts on “Modell-Tina

  1. Åh, vilken härlig LO! Den där rankan är ju SÅ snygg! Har en sån ligger här hemma, men har inte haft nåt tillfälle att använda den än. Du har fått till det väldigt snyggt!

  2. Super som allt du gör!! Du vet att jag är ett hängivet fan till din stil och dina alster!!

    Gillar den mustiga röda färgen och dina små knep för att få till det där lilla extra. Tex, snörningen i hörnet. Sååå läckert!

    Kram Kram

Kommentera

