Lite nytt…

DSCN4570 - Kopia

Nu ni tjejer, nu är det dags att börja med julkorten! Jag har redan hunnit göra ett par stycken, för man kan ju alltid hoppas att man får ett par beställningar när det börjar närma sig december…och annars så får man väl skicka massor av julkort själv och göra alla man känner glada. 😉
Jag har gjort ett rätt enkelt kort med hjälp av mina spellbinders, massa 3D-kuddar, stickles och puff-färg. Inget superkreativt eller nyskapande, men jag tycker det är rätt sött.

DSCN4575

Och vet ni vad?! Jag har fått ännu en KAOS-award! Helt galet… Detta lilla konstverk fick jag från Rose-Marie/Roolz – visst är det vackert? Jag har börjat förbereda de sex awarder som ska tillverkas och skickas vidare, och så får jag väl börja klura på vilka som ska få ett kort hem i brevlådan också. Det finns så många superduktiga scrappare som ännu inte har fått någon award, och det är dem som jag ska försöka nosa upp. Jag tycker det är skojigare och lite mer ”rätt” att ge dem awarder än att ge till någon som redan har flera stycken. 🙂

Nä, nu ska jag försöka få ihop en önskelista till en färgswapp inne på Svensk Scrapbookings forum. Jag har nästa månad och har färgen VITT, så jag ska försöka klura ut massa vita saker att önska mig. Kram på er!

/Lillnettan

One thought on “Lite nytt…

  1. Vilka härliga kort du har gjort! Och skönt att se att det är flera som har börjat med julkorten.
    Jag har gjort ett gäng redan med, fast jag har inte fota dem ännu.

Kommentera

