Jag lever!

…Men jag är i Borås på kursstart och kan således inte scrappa eller blogga särskilt intensivt. *ler* Klassifikation och indexering läser vi nu, skoj men alldeles förfärligt klurigt! Jag har nyss kopplat av med en stunds bastubad (jo då, jag fick inte tag på ett vandrarhemsrum för ovanlighetens skull – så den här lilla tösen fick bo på riktigt hotell! Budgetrum visserligen, men med god hotellbuffé och TV på rummet, det räcker för mig.) och ska nu se lite på TV innan jag går och knyter mig.

Kram på er och tack för goa kommentarer!
/Anneth

One thought on “Jag lever!

Kommentera

