Rååsa med fjäril :-)

Fjärilskort

Ett snabbt litet inlägg till ett snabbt litet kort. *ler* Jag brukar inte gilla rosa med fjärilar och sånt gullgull, men blandar man dem med svart och vitt och gör kortet lite mer tufft med cerise och limegrönt så går det bra det också. Fjärilen är från Tingtura så klart, och embossad med klart embosspulver för att ge lite lyx. Den svarta rutan är ”våfflad” i min wellpappgörare, och den vita rutan är embossad i cuttlebuggen och kanterna  är skrapade, chalkade och glittrade med limegrön Stickles. Aj lajk!

Stora kramar till er mina trogna bloggläsare! Börjar känna lite mer sug i pysseltarmen nu…
/Anneth

8 thoughts on “Rååsa med fjäril :-)

  1. Hej vännen! Åh så snyggt kort!! Rent och avskalat, läckert!! Vad är det fö fel på fjärilar, dom är ju fina! 😉 Nu har jag äntligen bytt ut din adress i min blogglista, bättre sent än aldrig. Det får väl sägas om mina besök här också… hm! det var jättelänge sen, förlåt! Nu ska jag gå in och kika på din artikel på scrapgalens blogg, kan vara kul att se för jag har aldrig använt cracklepaint. Ha det så jättebra.
    Kramar från Lena

  2. Snyggt som sjutton!! Maffig färgkombo 😉

    Hoppas verkligen att du börjar känna mer sug! Tänkte höra om vi skulle pyssla tillsammans nästa vecka? Kanske prata lite om träffen oxå! Har bokat Vallhallaskolans matsal idag, jippie!!

    Kram min goa, härliga, vackra vän!

    P.S. så superduper snygg header du har!!! Höll nästan på att trilla av stolen när jag kom hit…

  3. Halloj!
    Fin blogg och mycket fint =)
    Jo jag är den Yvonne som du fick KAOS av.
    Jag ska lägga in den i min blogg och länka till dig men har väntat för jag ska få en KAOS av Gittan och vill ha med den på samma inlägg.
    Hoppas solen fortfarande skiner i Oskarshamn.
    Här i norra Sthlm är det kanon just nu
    Ha det gott!
    Kram//Y

Kommentera

